Ta strona używa plików COOKIES. Polityka prywatności i więcej na temat plików COOKIES ...

TRANSLATION_REQUIRED (PA-CO-BANK)

SGB
 

Szczegóły aktualności

Aktualności

A A A | Drukuj
2017-11-16

Informacja - bankowość elektroniczna

Uprzejmie informujemy, iż w związku z ustawowymi zmianami dot. realizacji płatności do ZUS, które wchodzą w życie z dniem 01.01.2018r. w Bankowości Internetowej na stronie logowania https://ceb.sgb.pl oraz po zalogowaniu do https://sgb24.pl pojawi się dla klientów poniższy komunikat informacyjny.

Uprzejmie informujemy o ustawowej zmianie w zakresie realizacji płatności do ZUS, dzięki której każdy przedsiębiorca powinien otrzymać z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dedykowany rachunek bankowy do przelewania wszystkich składek ZUS (tzw. indywidualny rachunek składkowy).

Zmiany ustawy nakazują aby każdy przedsiębiorca wykonywał przelew ZUS na swój indywidualny rachunek składkowy, z którego to ZUS będzie rozdysponowywał środki samodzielnie między poszczególne ubezpieczenia i fundusze.

Jeżeli do końca 2017 r. płatnik ZUS nie otrzyma informacji o numerze rachunku składkowego, powinien skontaktować się z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

W związku z powyższym w dniu:
Od 25.11.2017r. nie będzie możliwości zlecania przelewów do ZUS z datą przyszłą (w tym zleceń stałych), gdy data realizacji będzie późniejsza niż 31.12.2017 r.,
29.12.2017r. po godz. 12:30 zablokowana zostanie możliwość korzystania z opcji „Przelew ZUS”,
-29.12.2017r. po godz. 12:30 płatnik będzie mógł wykonać płatności do ZUS tylko z poziomu opcji „zwykłego przelewu”, na otrzymany z ZUS rachunek.

Powyższe zmiany wynikają z wejścia w życie Ustawy z dnia 11.05.2017 r. o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz ustawy o zmianie ustawy – Kodeks pracy oraz niektórych innych ustaw. Ustawa wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2018r.
powrót do listy